Garantie & klachtafhandeling

Garantie:

• Op alle prothesen wordt 2 jaar fabrieksgarantie verstrekt, deze garantie is van toepassing op aantoonbare productiefouten en niet van toepassing bij onzorgvuldig gebruik.
• Bij beschadiging aan de voorkant, valt dit niet onder garantie.
• Wij leggen het product ter beoordeling bij de leverancier, als het artikel niet voldoet aan de kwaliteit dan ruilen wij het product om voor een nieuw exemplaar. Wij volgen herin het advies van de leverancier.

Klachtafhandeling:

• Mocht u ondanks onze goede zorgen niet tevreden zijn over de door ons geleverde artikelen of door ons verstrekte advies, neem dan gerust contact met ons op. Zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen. Pure Mammacare zal binnen 5 werkdagen op de binnen gekomen klacht reageren.
• Telefoonnummer: 06-41504800 of e-mail: info@puremammacare.nl
• Bent u het niet eens met de uitspraak van de leverancier of bent u van mening dat Pure Mammacare uw klacht niet correct behandeld door een onvolledig of incorrect advies, dan kent Pure Mammacare een klachtenprotocol en een klachtencommissie. Vraagt u hiernaar, wanneer u hier gebruik van wenst te maken.